Szolgáltatás
|
Szolgáltatás
-
pályázat
|
Kérem válasszon az alábbi alkategóriák közül: |
Budapest
pályázat
|
|
Makarics Bt. |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1081.
Budapest |
Utca: |
Rákóczi út 73.
|
Telefon: |
06 1 787-2418 |
Fax: |
06 1 340-5064 |
Mobil: |
06 20 945-1603 |
Weblap: |
|
E-mail: |
makarics.bt@chello.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Oktatás
-
felnőtt képzés
|
* Oktatás
-
tanfolyamok
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
|
Bemutatkozás: |
Tevékenységeink:
- angol, német, orosz szaknyelv oktatás
- európai uniós pályázatok írása
- fordítás, tolmácsolás
|
Fényképek: |
|
|
|
|
|
ARS Dicendi Nyelvi Intézet Kft. |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1081.
Budapest |
Utca: |
Rákóczi út 73.
|
Telefon: |
06 1 787-2418 |
Fax: |
|
Mobil: |
06 20 945-1603 |
Weblap: |
www.brainturbo.hu |
E-mail: |
makarics.bt@chello.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Oktatás
-
felnőtt képzés
|
* Oktatás
-
nyelvoktatás
|
* Oktatás
-
tanfolyamok
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
|
Bemutatkozás: |
Speciális angol, német nyelvoktatás |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Prospect 2000 Kft. |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1083.
Budapest |
Utca: |
Baross utca 119/a
|
Telefon: |
06 1 334-0574 |
Fax: |
06 1 334-0574 |
Mobil: |
06 20 966-6036 |
Weblap: |
www.prospect.hu |
E-mail: |
prospect@chello.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
jog
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
* Üzlet, iroda
-
egyéb
|
|
Bemutatkozás: |
Prospect Tanácsadó Kft. |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Hexagon Conzulting Kft. |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1027.
Budapest |
Utca: |
Margit krt. 62.
|
Telefon: |
06 1 201-9696 |
Fax: |
06 1 202-0243 |
Mobil: |
|
Weblap: |
www.hexagongroup.hu |
E-mail: |
info@hexagroup.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
|
Bemutatkozás: |
Pályázatírás, tanácsadás, hiteltanácsadás |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1024.
Budapest |
Utca: |
Fényes Elek utca 7-12.
|
Telefon: |
06 1 336-8110 |
Fax: |
06 1 336-8132 |
Mobil: |
|
Weblap: |
ukig.kozut.hu |
E-mail: |
ukig@mail.kozut.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
|
Bemutatkozás: |
A közúti közlekedés átfogó szakmai irányításáért - az országos közúthálózat üzemeltetéséért, fenntartásáért és fejlesztéséért - a gazdasági és közlekedési miniszter, illetve a minisztérium szervezetén belül a Közúti Főosztály a felelős. Az Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság (UKIG), mint költségvetési szerv, keretében történik az Útfenntartási és - fejlesztési célelőirányzat, az ÚFCE központi kezelése, az autópályák kivételével a beruházások állami megrendelői tevékenysége, az úthálózat-fejlesztések hosszú távú előkészítése összhangban az autópálya fejlesztésekkel, valamint a közútkezelő Kht-kal kapcsolatos alapítói döntéselőkészítés. Az országos közutakon a közúti szakszolgálatot a 19 megyei állami közútkezelő közhasznú társaság és a hozzájuk tartozó 85 üzemmérnökség, a gyorsforgalmi úthálózaton az Állami Autópálya Kezelő Rt. és az Alföld Koncessziós Autópálya Rt.(AKA Rt.) látja el. A Magyar Közút Közhasznú Társaság (MK Kht) foglalkozik a közúti információk, a műszaki szabályozás, a minőség-ellenőrzés, az útvonal-engedélyezés központi feladataival, valamint az országos közúthálózat üzemeltetése és fenntartása irányításával. 1999-től a gyorsforgalmi úthálózat szakmai irányításáért a GKM, pénzügyi irányításáért az Magyar Fejlesztési Bank Rt. felelős, a Nemzeti Autópálya Rt.-n keresztül. |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
TrendSys |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1078.
Budapest |
Utca: |
Nefelejcs u. 51.
|
Telefon: |
06 1 789-6070, 06 1 789-6080 |
Fax: |
06 1 270-0720 |
Mobil: |
|
Weblap: |
www.trendsys.hu |
E-mail: |
trendsys@trendsys |
Tevékenységi körök:
|
* Egészség
-
egyéb
|
* Ipar
-
minőségbiztosítás
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
mérnöki tevékenységek
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
|
Bemutatkozás: |
Cégünk fő profilja vállalatirányítási rendszerek bevezetése, valamint az ehhez kapcsolódó minőségügyi és gazdasági tanácsadói tevékenység. Célunk olyan -plusz terhektől, illetve felesleges adminisztrációktól mentes- jól strukturált, hatékonyan működő menedzsment rendszerek kialakítása, amelyek segítségével partner cégeink dinamikusan fejlődő, magas minőségi szolgáltatást nyújtó, erős piaci pozíciót elérő vállalatokká válnak.
Vállalati tanácsadási szolgáltatásaink:
- Minőségirányítási és környezetirányítási rendszerek bevezetése (ISO 9001, ISO 14001)
- Pályázati tanácsadás
- Munkavédelmi szolgáltatások
|
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Profile Mérnöki Iroda Bt. |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1184.
Budapest |
Utca: |
Teleki utca 55/d
|
Telefon: |
06 1 290-2843 |
Fax: |
06 1 290-2843 |
Mobil: |
|
Weblap: |
|
E-mail: |
profile@t-online.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Ingatlan
-
egyéb
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
|
Bemutatkozás: |
Tevékenységünk:
- ingatlanok értékbecslése
- műszaki felmérések, értékelések
- pályázati tanácsadás-pályázatok írása
- ingatlan-kataszter
|
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Méra Kft. |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1202.
Budapest |
Utca: |
Pirók Gyula u. 12.
|
Telefon: |
06 1 285-1494 |
Fax: |
06 1 285-1494 |
Mobil: |
06 20 954-5925 |
Weblap: |
www.merakft.hu |
E-mail: |
mera@axelero.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Oktatás
-
egyéb
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
|
Bemutatkozás: |
A MÉRA Kft. 1991. december 23.-án alakult. A társaság 100 %-ban magántulajdon.
Fõbb tevékenységi körök: • Üzletviteli tanácsadás, • Üzletviteli tanácsadással kapcsolatos oktatás, Az ezekhez tartozó altevékenységek: • ISO 9000 minõségirányítási rendszerek, • ISO 14001 környezetirányítási, • HACCP élelmiszerbiztonsági, • Racionalizáló, költségcsökkentõ módszerek alkalmazása (Pl. Értékelemzés, SWOT elemzés stb. • Oktatás, • Pályázatírás. A fenti tevékenységek végzését az alapítóknak az adott tevékenységi körökben szerzett többéves tapasztalatai és piaci ismeretei tették lehetõvé. A munkatársaink nagy része jelenleg is két vagy több diplomával rendelkezik, és ezt a tudásanyagot sikeresen alkalmazzák a tanácsadói munka során. A különbözõ rendszerek kiépítése (ISO 9001, ISO 14001, HACCP stb.) során figyelembe vesszük a költségcsökkentési lehetõségeket, amely a sikeres tanúsítás megszerzésén túl a gazdaságosabb mûködés alapjául is szolgál.
Elérhetõ eredmények: • A versenyképesség javulása, a piaci helyzet erõsödése, • A termelési, szolgáltatási folyamatok hatékonyságának növekedése, a termelési veszteségek csökkenése, (5 10%-ok költség megtakarítás!) • Hatékonyabb, tényeken, adatokon alapuló döntés-elõkészítés, • Belsõ folyamatok szabályozottságának, ellenõrzöttségének növekedése, • A fejlõdés centrikus gondolkodási mód kialakítása stb. Sikerünket a tanácsadói munka színvonalának folyamatos emelése, a mindenkori vevõi elvárásoknak megfelelõ technikai és a személyi feltételek biztosítása révén érjük el. Ennek érdekében mûködtetjük az ISO 9001:2001 szabvány szerinti minõségirányítási rendszert. Tanúsítványunk regisztrációs száma: CERT-13168-2003-AQ-BUD-TGA
Az alábbi szervezetek tagjai vagyunk: • A Nemzeti Minõség Klub • A Magyar Értékelemzõk Társasága • ÉBISZ Élelmiszerbiztonsági Tanácsadók Szövetsége
|
Fényképek: |
|
|
|
|
|
EU-SPONSOR Kft. |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1111.
Budapest |
Utca: |
Budafoki u. 17/c
|
Telefon: |
06 1 789-6499 |
Fax: |
06 1 789-6499 |
Mobil: |
|
Weblap: |
www.eusponsor.hu |
E-mail: |
info@eu-sponsor.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Alapítványok, egyesületek
-
alapítványok
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
|
Bemutatkozás: |
Hazánk 2004. május 1.-én csatlakozott az Európai Unióhoz, mely esemény jelentős áttörést eredményezett a pályázati piacon, hiszen ettől az időponttól kezdődően a korábbi 13 program helyett 38 közösségi programban vehetnek részt hazai szervezetek alanyi jogon. A belépéssel ugyanakkor a hazai hitelezési és közbeszerzési eljárások le bonyolításának szabályozása is megváltozott.Ezen új, az eddigieknél lényegesen komplexebb kihívásokra reagálva alakult meg 2004-ben az EU-SPONSOR Kft, hogy teljes körű szolgáltatáscsomagunk segítségével, minél felkészültebb, alaposabb, hitelesebb anyagokat készítsünk partnereink számára, hiszen a brüsszeli döntéshozók csak profi pályázatokkal győzhetők meg.
TÁRSASÁGUNK HÁROM ALAPPILLÉRE: releváns egyetemi végzettségű, uniós szakképesítésekkel rendelkező, idegen nyelveket kiválóan beszélő munkatársak,a társaság irányítói több évtizedes banki tevékenységének köszönhetően nagy lobbyerővel rendelkezünk a pénzügyi- és az államigazgatási szférában, valamint az uniós közreműködő szervek tekintetében,amely Magyarországon sajnos még ritkán tapasztalható.Mindezek megfelelő ötvözésével és felhasználásával projektek komplett menedzselését tudjuk vállalni, a pályázat elkészítésével kapcsolatos tevékenységektől kiindulva, a döntési folyamatban kifejtendő lobbytevékenységen keresztül, egészen a projekt pénzügyi zárásának elvégzéséig. Ezekhez járul még a saját forrás előteremtéséhez nyújtott hitelszerzési tevékenységünk. Természetesen az egyes külön munkafázisok tekintetében is állunk ügyfeleink rendelkezésére.
|
Fényképek: |
|
|
|
|
|
Dun és Bradstreet Hungária Kft. |
Térképes helyzetünk |
Város: |
1191.
Budapest |
Utca: |
Ady Endre út 32-40
|
Telefon: |
06 1 280-3379 |
Fax: |
06 1 280-3379 |
Mobil: |
|
Weblap: |
www.dnbhungary.hu |
E-mail: |
erika.verdes@dnbhungary.hu |
Tevékenységi körök:
|
* Szolgáltatás
-
irodai tevékenység, tanácsadás
|
* Szolgáltatás
-
lakossági szolgáltatás
|
* Szolgáltatás
-
pályázat
|
* Szolgáltatás
-
üzleti partner
|
|
Bemutatkozás: |
A D&B (NYSE:DNB) a világ legnagyobb üzleti információ szolgáltatója, amely 160 éve áll ügyfelei rendelkezésére. Biztosítjuk ügyfeleinknek mindazokat az információkat, eszközöket és szakértelemet, amelyek segítségével magabiztosan dönthetnek az üzleti életben. A D&B Kockázatkezelési szolgáltatásaival csökkentheti a kereskedelmi hitelkockázatot, míg az Üzleti marketing szolgáltatások segítségével új, vásárlóerővel rendelkező ügyfeleket szerezhet.
A D&B által nyújtott információk és módszerek felhasználhatók továbbá a potenciális kereskedelmi partnerek elektronikus ellenőrzésére és hitelesítésére.
Elkötelezettek vagyunk a minőség és céljaink elérése iránt. A D&B termékek és szolgáltatások a világ legnagyobb, 100 millió vállalatot tartalmazó adatbázisából származnak. Az általunk kezelt információk pontossága és teljessége érdekében a legfejlettebb adatgyűjtési eszközöket alkalmazzuk, és adatbázisunkat naponta közel egymilliószor frissítjük.
Elkötelezettségünk a minőség iránt azt jelenti, hogy ügyfeleink a legfrissebb és a legfontosabb információkat kapják meg üzleti döntéseik támogatásához. Célunk, hogy segítséget és hatékony megoldásokat nyújstunk a napi üzleti feladatok megoldásához. |
Fényképek: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|