Könyvelőirodánk 15 éve működik, komoly rutinnal, szakmai háttérrel. Partnereink az ország számos területérol tevodnek össze, mivel szükség és igény esetén székhelyre/telephelyre megyünk. Jelenleg budapesti, veszprém illetve somogy megyei székhelyű ügyfélkörrel rendelkezünk.
A könyvelést számítógép segítségével saját fejlesztésű programmal végezzük, mely képes ügyfeleink igényeinek megfelelő információt nyújtani.
Bízom benne, hogy bemutatkozó anyagunk elnyeri tetszését és a jövőben Önt is megbecsült Partnereink sorában üdvözölhetjük. Ügyfeleink többségével sikerült hosszú távú kapcsolatot kialakítanunk, jelentős részükkel alapításuk óta kapcsolatban állunk. Társaságunk munkatársainak megfelelő szakmai háttere, precíz, pontos munkavégzése a garancia a sikeres együttműködésre. Magas színvonalú szolgáltatással segítjük partnereik sikereinek előmozdítását az üzleti élet minden területén.
Ha Ön vállalkozását biztos kezekben akarja tudni, pontos és rugalmas ügyintézés mellett keressen bennünket. Együttmuködésünk eredményeként Ön felelosséggel, a pillanatnyi helyzet tökéletes ismeretében hozhatja meg döntéseit. A jogszabályok előírásait már a tervezéskor, szerződéskötéskor, beruházáskor figyelembe kell venni, hogy elkerülje a kellemetlen meglepetéseket.
Engedje meg, hogy szíves figyelmébe ajánljam cégünk tevékenységét.
Tevékenységeink között megtalálható a vállalkozások gazdálkodását érintő valamennyi terület. A cégvezetők nálunk választ kapnak az őket foglalkoztató gazdasági kérdésekre.
Ha még nem döntött, hogy milyen formában kezdje meg vállalkozását, segítünk a cégalapításban.
Vállaljuk egyéni vállalkozások és gazdasági társaságok teljes körű könyvelési feladatainak ellátását, régi, elhanyagolt könyvelések rendbetételét. Szerződés mintákkal, szabályzatokkal könnyítjük meg a társaságok működését.
Partnereinktől a közös sikerünkhöz mindössze azt kérjük, hogy az általunk kért információkat időben, valósághoz hűen és pontosan a rendelkezésünkre bocsássák.
Ügyfeleink szervezeti méretétől, tevékenységétől függően szolgáltatásainkat egyedileg, igényre szabva ajánljuk. A teljes körű könyvviteli szolgáltatásunk magában foglalja a számviteli alapbizonylatokon felül az adó-, járulék- vám-, bér jellegű kötelezettségek főkönyvekben való rögzítését, valamint az ezekkel összefüggő nyilvántartások vezetését, továbbá a kapcsolódó egyéb szolgáltatásokat.
Az első kapcsolatfelvétel alkalmával részletesen megbeszéljük ügyfeleinkkel a velünk szemben támasztott elvárásokat, majd ennek megfelelően állítjuk össze szerződésünket. Az egyeztetés során külön kitérünk az egyéb szolgáltatások meghatározására, a kapcsolattartás rendszerére.
Megbízási díjunk négy fő meghatározó eleme: vállalkozási forma, vállalkozás nagyságrendje
(forgalom, mérlegfőösszeg, személyi állomány), tevékenység jellege, igényelt szolgáltatások
Szolgáltatásaink külön, alkalomszerűen is igénybe vehetőek, így mindenki a saját elképzelésének megfelelően állíthatja össze megbízási csomagját.