.A BRÓKER ROYAL Biztosítási Alkusz Kft-t 1997-ben magánszemélyek alapították. Tagjainak, alkalmazottjainak több biztosítónál - pénzintézetnél szerzett szerteágazó szakmai tapasztalatai összpontosulnak és összegződnek tevékenységünkben.
Ügyfeleink érdekeinek teljeskörű érvényesítésében építész-, villamos-, gépész igazságügyi szakértők, okleveles közbeszerzési tanácsadók, okleveles közgazdász, adó- és TB szakértők, pénzügyi-gazdasági jogban jártas jogász, belgyógyász főorvos működik közre.
Nagyvállalati, valamint Önkormányzati ügyfeleink igényeinek megfelelően 2003. szeptemberében a PSZÁF engedélyét kértük, s megkaptuk tevékenységünk bővítésére, “máshová nem sorolt egyéb pénzügyi kiegészítő tevékenység” (TEÁOR 67.13.) folytatására. Ezen tevékenység keretében vállalati, valamint lakossági hitelközvetítői tevékenységet folytatunk.
Az Uniós jogharmonizációs feltételek, valamint a specializálódó piaci igények következtében Társaságunk úgy ítélte meg, hogy teljeskörű tevékenységének ellátásához szükséges még egyéb kiegészítő tevékenységek felvétele (TEÁOR 74.87., valamint a 75.14. „közigazgatást kiegészítő szolgáltatás”- közbeszerzés). Ezen tevékenységeinket a 2003. évi LX. törvénynek megfelelően szintén PSZÁF engedéllyel folytatjuk.
2003. augusztus 11-én (Magyarországon az elsők között) megkaptuk az SGS Hungária Tanúsítványát az ISO 9001: 2000 szabvány szerinti működésünk megfelelőségéről, melynek kiterjesztése az egyéb pénzügyi kiegészítő tevékenységünkre, bevezetés alatt áll.
Feladatainkat a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete engedélye alapján (eng.sz: 345/1997.) a 2003. LX. törvényben foglaltaknak megfelelően látjuk el.
A törvényi előírásnak megfelelően, 2005. 01. 01-től 375 millió Ft/év összegű felelősségbiztosítással rendelkezünk.
Üzleti filozófiánk
Célunk a különböző szakmai igényeket támasztó ügyfelek gyors, hatékony kiszolgálása. Pénzügyi-biztosítási szakismereteink és tapasztalataink alapján különös figyelmet fordítunk a piacon jelentkező igények magas szintű kiszolgálására. Ügyfeleinkkel hosszú távú kapcsolatra törekszünk, melynek alapja a minőségi munkán alapuló kölcsönös elismerés és bizalom, a megbízó igényeinek minél teljesebb körű megismerése és maradéktalan kielégítése. Az együttműködés megbízóink számára költséget takarít meg, és szakmai garanciát jelent az általunk kezelt valamennyi pénzügyi módozat tekintetében.
A szolgáltatásaink során kiemelt figyelmet fordítunk az alábbiakra:
Tekintettel arra, hogy a megbízó alapvető érdeke és kiemelt fontossággal kezelt célkitűzése, hogy a tulajdonában lévő ingatlan-portfolió egészére, illetve saját, valamint intézményei működésére nézve a számára legelőnyösebb vagyon- és felelősségbiztosítással, egyéb kiegészítő biztosítással rendelkezzen, feladatunknak tekintjük a teljeskörű átvilágítást, különös tekintettel ügyfelünk sajátos státuszára, ingatlan-portfoliójára, intézményi hátterére, végzett tevékenységére, tisztségviselői, köztisztviselői illetve közalkalmazotti valamint alvállalkozói állományára.
A pénzügyi átvizsgálás során - megbízás alapján - pénzügyi-, gazdasági szakembereink segítségével javaslatot teszünk különböző pénzügyi konstrukciók kidolgozására, illetve elvégzésére.
A 2004. május elsején hatályba lépett, 2003. évi CXXIX. számú, új közbeszerzési törvény által támasztott, megnövekedett ajánlatkérői feladatok segítésére, okleveles közbeszerzési szakértőink segítségével végezzük közbeszerzési eljárások teljeskörű lebonyolítását. E tevékenységünk magában foglalja a beszerzési igények felmérésétől kezdődően a szerződések megkötését és teljesítését végig követő valamennyi résztevékenységet. Így különösen a piac elemzését, az ajánlati felhívás és az ajánlati dokumentáció készítését, a megbízó beszerzési igényeinek megfelelő értékelési módszer kidolgozását, az esetlegesen szükséges tárgyalások előkészítését és lefolytatásának koordinációját, döntéstámogatási rendszerünk alkalmazását, az egyes eljárásokat lezáró szerződéskötés előkészítését, valamint a szerződés teljesítésének nyomon követését.